Wednesday, July 6, 2011

Some Cheap Bitches at the Zoo Torture Koko the Gorilla with a Janky-Looking Crown on Her Birthday


A bitch is 40 for Christ sakes! Shouldn't Koko have gotten more than a faux crown when she hit a damn milestone like that shit??? The look on her face says: Is this all I get?

There are some cheap motherfuckers at the zoo. Bitch didn't even get a damn cake! A bitch was CHEATED.


11 comments:

Ms. Moon said...

That's just WRONG! I love Koko. I love you more.

Steph(anie) said...

I love the expression in her eyes.

Omgrrrl said...

Bitch needs a better crown and a SERIOUS cake. Kinda secretly wishing she breaks outta there.

BTW - this post made my day.

Mel's Way or No Way said...

Cheap fuckers is right!
And Koko knows it too. She looks disgusted that they slapped that cheap ass crown on her head. They could have least got her DQ cake.

Sarcastic Bastard said...

Ms. Moon,
NO, I love you MAS! I insist.

Steph,
Yeah, a bitch looks like: Is this all I get?

Omgrrrl,
I'm SO GLAD the post made your day.

Mel,
That made me laugh. DQ CAKE! Cheap motherfuckers. Love you and A!

The Wit Continuum said...

Sad in a way...

Big Mark 243 said...

She looks like she would cut a b*tch! She is totally pissed..!

Gledwood said...

imagine if Prince Charles died and Prince Andrew hadn't divorced.... that would be Queen Fergie in spirit~!!!

Parabolic Muse said...

Is she holding a piece of rhubarb? What the hell?

Tatyanna (and Dorian too) said...

now i'm pissed.

Syd said...

She looks unhappy. She wanted a silverback for her birthday!